2013-08-02 till 2015-05-04

Mer än 1,5 år sedan sist jag publicerade ett inlägg här. Vad tiden går snabbt och vad mycket som har hänt! Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. Jag har haft de bästa dagarna i mitt nittion komma fem år långa liv, men jag har även upplevt mina absolut värsta dagar. Det är ingen idé att ens försöka gå igenom allt som hänt under tiden. Men ni som faktiskt går in för att läsa detta är troligtvis ganska nyfikna på det stora hela, så jag sammanfattar tiden från sista skoltiden fram tills idag.
 
Sista skoltiden fram tills 2014's sista andetag:
- Jag har dansat bal och tagit studenten.
- Jag har upplevt mina livs (hittills) bästa fester.
- Jag har rest utomlands till Rhodos med Ida i juni, London med mamma i september och Österrikes alperna med Rebecca över nyårsveckan.
- Jag har införskaffat mig en egen bil som har kommit att bli en stor del och kärlek i mitt liv. Min 16 åriga lilla turbo-Volvo är så fin så.
 
2015 och framåt:
- Jag fick ett "nytt-år-ryck" och bestämde mig för att skriva in mig i Vita Arkivet, bli Organdonator, bli Tigerfadder och tatuera mig. Jag var även blodgivare, men fick inte fortsätta pga att kroppen inte orkade.
- Jag är singel sedan 1-2 månader tillbaka efter ett 3,5 år långt förhållande med Erik. Det var ett gemensamt beslut och det rätta beslutet.
- Jag arbetar fortfarande på McDonald´s och har gått två till kurser som har gjort mig till verifierad Arbetsledare och Skiftledare. BSM i höstas och ASM förra veckan. Där hängde jag med receptionisten och åkte tillbaka till Stockholm nu i helgen för att umgås med honom.
- Jag har varit i Globen och hejat på min storebror och hans LIBK som var i SM-final i innebandy.
- Jag har nu mera "två boenden". Två vänner till mig har flyttat ihop och jag har fått egen nyckel. Jag bor enligt papper och hyra hemma hos mina föräldrar, men brukar även hänga en del i "mitt nya boende" som jag brukar skämta om och kalla det.
- Jag har två läkare som jag går regelbundet hos och jag ska få ytterligare en som är mer professionell.


Miniatyr-bilder från mobilkameran. Klicka på de för en förstoring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0