someting's missing, did i leave a part of me?

Jag har inte alls haft en bra start på veckan. Söndagens jobbpass satte sig spår i lungorna och jag har även fått tillbaka svullna öron. Med halstabletter, hosta och snytpapper går jag i skolan och sover när jag kommer hem. Igår lyckades jag ta mig igenom ett tal på engelska trots darriga ben och kallsvettig hud.
 
Idag drog skolan med alla tvåor, utom handelsfolket, till Norrköping för att gå runt på en UF-mässa. Jag spanade mest efter godis och fick betalt för att köpa en disktrasa. Vid fyra fikade jag med mina två systrar och bebis. Nu vill jag bara sova, sova, sova. Men nej, nej, nej. Jag har ett tal imorgon också, dock i svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0