SKÄRTORSDAG - BOKSTAVLIGEN TALAT

Idag gick poliserna runt i skolan samtidigt som röster pratade om att det stod AIDS i blod inne på en av toaletterna. Nyfiken som jag är måste jag självklart ta mig igenom avspärrningen och se om det stämmer. Mycket riktigt, det stod AIDS på spegeln skrivet i blod och handfat + papperskorg var fyllda med blod.
 
Tyvärr tycker jag det bara var sjukt roligt eftersom jag dels älskar blod, men även för att jag inte kan ta sånt här på allvar. Jag tror inte att någon som har AIDS skulle skära sig själv och skriva det på en spegel. Istället tror jag att någon har blött näsblod och gjort ett skämt av det. MEN, för personens egna skull hoppas jag att det inte ens är blod. Om det nu skulle vara vanligt blod är hen så sorligt trög som lämnar ett så uppenbart DNA efter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0