påskafton

Vaknade upp på min favorit och fick skjuts till jobbet. Väl hemma hos mig bjöds det på påskmat, eller vanlig mat för mig som inte äter mycket mer än potatis och köttbullar. Syster, Tommy och bebisen Melissa var hos oss och åt för att sedan skrika lite åt TV:n som visade hockeymatchen. På kvällen fick jag skjuts hem till Erik.
 
PMS-Frida drog igång och han vet hur man sköter sig. Var tyst, ta emot skiten och ge mig en kebabpizza. Efter att ha sett på film och duschat tillsammans somnade vi. Eller, jag somnade på badrumsgolvet tills han bröt sig in och bar in mig till sängen. Fast där ljög jag igen, avskyr när folk ska bära på mig utan att jag bett om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0