onsdag till lördag

Ojojoj, det går bra nu. Nej. Jag har länge funderat på att lägga ner bloggen, dessa kassa uppdaterings-månader visar varför. Men samtidigt behöver jag ett ställe att falla tillbaka på när jag antingen vill skriva eller faktiskt har fotat. Senaste inlägget dök upp i tisdags, så vi kör en snabb sammanfattning av veckan:
 
ONS: Briljerade på idrotten - drillade och fick blåmärken över hela armbågen. Misshandlad av en pinne, kul. Jobbade 17-21:30. Eriks familia hämtade mig och jag sov hos honom. Massa ömhetsförklaringar.
TORS: Ordbajsade till mig ett E på naturkunskapen, win! Syster och Melissa var hemma hos oss hela dagen. Erik kom hem hit och fick träffa bebisen för första gången. Hans ögon var som ett barns på julafton. Lycka. På kvällen såg vi på Hitta Nemo och åt äpplebitar doppade i chokladfondue innan vi nannade kudden tillsammans.
FRE: Kom hem från skolan, sjuk, och sov. Gick upp vid elva för att äta - svimmade.
IDAG: Sjukanmälde mig från ett jobbpass på 8h. ÅH, jag som längtat efter att få jobba frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0