oh how i want ya, oh how i need ya darling

Igår kom Erik över hit och hjälpte mig med matten i en timme. Att ha en pojkvän som läser matte E men även står ut med mitt humör lönade sig idag på lektionen när jag klarade en A-uppgift. Highfive med matteläraren och tårar i ögonen typ. Trots mitt känsliga beteende verkade det nästan som han var mer glad än mig. Hopp om mänskligheten? Ha inte för höga förväntningar på provet, Marcus. Jag klarade en A-uppgift, that's all.
 
Iallafall. Efter pluggandet igår myste vi fram tills nio då vi satte igång en film och jag somnade direkt i hans famn. Vaknade av att han stängde av TV:n och jag somnade om. Idag tänkte jag plugga, men av olika anledningar gick det inte och jag tog en fika med Erik istället. Nu har jag ätit fruktsallad med vaniljglass och ska strax sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0