långfredag

Varje år är jag rädd för att fredagen ska bli sådär lång och tråkig, bara för namnet. Därför såg jag till att vara på äventyr varenda timme. Efter att ha jobbat några timmar hämtade Erik upp mig på jobbet. Vi gick till Valla Park och träffade djuren! Hästar, getter, höns, kycklingar och jag klappade även kaniner. Nostalgikänslan var på topp. Efter att ha besökt djuren gick vi till Gamla Linköping och köpte två strutar med godis i, nomnom.
 
Hemma hos Erik bjöd hans mamma på supergod middag som lade sig sådär perfekt i magen. Såg på film, lade oss sedan och myste ett tag innan snarkandet drog igång. Min fredag var perfekt och allt som var sådär långt som jag hade fruktat var mitt sällskap!

Kommentarer
Postat av: Vickis

Är du släkt med den där geten? Svär på gud det är nåt fel på den HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA <3

2013-03-31 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0