en hiss och en diss

Det där med hiss och diss är ju inte riktigt min grej, men för en gångs skull har jag åsikter! Here we go.
 
Hiss:
Serien Sex Veckor - Allt du behöver veta om sex. Enligt mig en rolig serie med ett gäng ungdomar som får olika uppdrag och utmaningar angående sex. De bjuder även på många tips och knep, hehe...
Diss:
PRISET PÅ P-PILLER!!! Åh herre min skapare. För ett år sedan kostade de 25kr för 3mån (100kr/år). Jag vet om att de har höjts, men summan på mina var väl att ta i. Vet ni vad? Mina kostar 280kr för 3 månader (1400kr för 3x5 paket) ETT.TUSEN.FYRA.HUNDRA.KRONOR. Vill de att vi ska sluta med p-piller och bli med barn? Jag ska flytta till Skåne eller vilket län det nu var som hade gratis p-piller. Persoligen jobbar jag och har inget problem med den summan pengar, men jag tänker mer på andra som inte är i samma sits. A-R-G.
Tur dock att jag har en fin vän som lugnade ner mig hos UMO och en fin pojkvän som betalar hälften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0