det är skillnad på att älskat och älskar

Inatt fick jag det bästa tänkbara nattbesöket. Vi såg på filmen En Oväntad Vänskap (drama och komendi baserad på en sann historia - alla bör se den), lagade ihop lite nattkäk och pratade om allt möjligt innan vi lyckades hålla tyst och somna i varandras famn.
 
Efter en seg och onödig skoldag åkte jag, syster och Melissa till Ikano för att shoppa bebiskläder samt handla mat. Det är nämligen så att när mamma är sjuk blir det kaos här hemma. Jag har inte längre en mamma som fyller upp kyl, frys och skafferi utan måste ordna det själv. Jag sitter iallafall just nu och äter fruktsallad som jag fixade ihop och ska strax fixa och trixa i rummet samt inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0