äääääännu mer depptext och svar på fråga, yey

Jag fick en fråga om varför jag inte får ta kontakt med Anton, mitt ex. Jag tackar Wickan som vågar stå för vem hon är, cred till dig! Men tyvärr tror jag det är väldigt personligt för honom att jag inte vill hänga ut några detaljer. Ni som vill veta får fråga honom, faktiskt. Ett litet utdrag från bloggen angående det:
 
"Fredag. Iskall kväll med frost på löv och tak, darrande kropp och andetag som syns i den fria luften. Öga mot öga - en blick som aldrig förr. Rösten berättade allt, ögonen visade resten. 572 dagar. Bedjande ord strömmade i huvudet. Knytnävar träffade bröstet. Skratt som försökte dölja tårar. Fötterna i ständig rörelse, i hopp om att dölja paniken. Tänker tillbaka - och minns. En saknad, men ingen längtan tillbaka. "Jag kan inte"."
NU SKA JAG ÄTA, ÅH VAD GOTT!


Kommentarer
Postat av: josefin

tänkte bara säga att jag älskar din blogg och jag tycker att du är jättevacker! :)

2013-03-09 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0