vecka 23

TISDAG: Var på Storan medErik, Ida, Becca och Rasmus för att senare träffa fler på Ågatan.
ONSDAG: Gick i skolan i 15min. Åt glass med Ida vid Domkyrkan innan Malin plockade upp oss med bilen och åkte ut till Ikano. På kvällen hade jag picknick med Bella och brummade runt i cab.
TORSDAG: Jobbade 06-15 (dubbelt betalt = 18h lön oyeah). Mysig kväll i trädgårdsföreningen på en filt med Erik, Ida, Becca och Elsa.
FREDAG: Begravning för farmor. Hemsk upplevelse men även en väldigt fin dag. Lyckades läsa upp min egenskrivna dikt högt inför alla utan att bryta ihop. Alla uppskattade dikten, vilket var genant att ta emot. Grym kväll hos Ida med Erik, Rasmus, Jonathan, alkohol och dans. Gick ner till stan och träffade folk innan vi gick upp till lägenheten igen med Alex, Timmy m.fl.
LÖRDAG: Jobb stod på schemat. Mamma bjöd mig och Erik på bio + snacks. Baksmällan 3 var grym!
SÖNDAG: Jobba jobba jobba.

TISDAG


ONSDAG:
 
TORSDAG:
 
FREDAG:
 
LÖRDAG:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta du glömde bort mig....

2013-06-11 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0