söndag, måndag, tisdag

I söndags hade jag min lediga jobbdag och tänkte ta vara på den med David. Jag mådde dock så dåligt att jag slutade svara på hans sms, låg i sängen och stirrade in i väggen samtidigt som donken-ljuden ekade i huvudet. Det slutade med att jag sov bort hela dagen.
Igår hade vi orientering och friluftsdag i Valla med alla tvåor. Jag var helt säker på att vi skulle komma vilse då jag varken hittar någonstans eller kan läsa karta och kompass. Men faktum är att det faktiskt var jag och Ida som ledde gruppen till alla kontroller, high five mate. En mils promenad under den dagen kändes av under jobbpasset. Dock var det ett grymt kvällspass, allt tack vare mina kära medarbetare!
Idag är jag ledig, likaså imorgon. Jag klarade mig nämligen precis ifrån resursdagarna, thank God.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0