dagarna innan det officiella sommarlovet

I måndags hade vi brännbollsturnering i skolan. Jag fick någon kick och körde tre extramatcher (hoppade in hos andra klasser som inte hade tillräckligt med folk), vilket i slutänden visade att jag inte ens är en tiondel så otränad som jag trodde. Resultatet blev extrem träningsvärk ÖVERALLT. Bilder från brännbollsturneringen finns längst ner i inlägget och är lånade av Ida.
 
I tisdags gick jag som om jag vore gravid, hade fått en penis samt bajsat på mig. Tänk er synen när jag skulle resa mig upp efter ha suttit i 3h på Risk1... Ett mycket bättre intryck gjorde jag inte vid min första körlektion senare samma dag. På kvällen hade min klass och samhällstvåan mys vid Johannelundsbadet. Picknick, vollyboll, kubb och kortspelet UNO fick timmarna att rusa och skratten att flöda.
 

Igår, onsdag, hade jag körlektion medan de andra var på skolavslutning. Jag, Becca och Vickis spenderade sedan dagen i Valla där vi matade djur, i Vallarondellen med picknick och i Johannelundsbadet för lite latande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0