vecka 7

Oj, oj oj. Jag har inte skrivit något om mitt liv på hela veckan. Snabb sammanfattning:
MÅNDAG: Skola.
TISDAG: Skola, jobb.
ONSDAG: Skola. Fikade hos syster och myste med Melissa. På kvällen kom Erik hit med massa rosor och choklad. Såg på film innan vi somnade som två små barn tätt intill varandra.
TORSDAG (IGÅR): Skola. Överraskade Erik på alla hjärtans dag. Mådde oerhört dåligt på kvällen och tvingades säga hejdå alldeles för tidigt. Jag hann inte mer än hem innan jag kräktes.
FREDAG (IDAG): Erik har åkt iväg till Frankrike. Hemma från skolan, har ont i magen och kallsvettas. Har precis fått i mig två tuggor på en macka samt en kiwi. Jag får se om jag jobbar idag. NU HAR JAG LOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0