lång text angående min hy

Svar: Oj, jag vet inte ens om jag ska ta det där som en komplimang eller något elakt. Med tanke på att du uppenbarligen inte känner eller har träffat mig antar jag att du inte menade frågan som något snällt.
 
Nåväl. Det stämmer att jag inte bär smink dagligen och det stämmer även att jag inte orkar redigera bilder noggrannt. Jag kan lägga upp en före- och efterbild så ser du att jag inte tar bort en massa saker och att jag  även är osminkad. Jag har väl en perfekt hy helt enkelt! Haha, verkligen inte.
 
Jag är nöjd med min hy, eftersom jag inte alltid har haft så fin. Jag har tidigare "lidit" av såkallad fobi för finnar. I mitt fall innerbar det att jag fick för mig att jag hade finnar och därför klämde på min hy tills något "kom ut". Det resulterade till extrema sår och jag har några mindre ärr än idag. Jag har fortfarande fobi för att få finnar, men har lärt mig att kontrollera det bättre.
Oredigerad bild och osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0