dubbeldejt

Efter några timmar fyllda av skratt och glass med Jennifer åkte jag in till staden för att möta upp Axel, Amanda och Jonathan för en dubbeldejt! Man får ju passa på när pojkvännen är utomlands så Axel var min dejt, haha. Kvällen startade bra. Jag tog sönder bowlingbanan, så istället fick vi gratis popcorn, cola och köra till stängning (3h gratis) om vi ville. Det lönar sig att ha sönder saker, hehe.
 
Efter att ha fått storstryk i bowling av alla tre tog vi bussen hem till Amanda och började laga supergod tacos. Pratade gamla minnen, skrattade och såg på filmer/videos. Jag hann även med en liten tupplur. Vid halv fyra gav jag och Axel upp och begav oss hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0