boy let me tell you that i love you

Vaknade tidigt imorse av extrema värkar. Gav tillslut upp och knaprade tabletter trots att jag är emot receptfria tabletter. Efter vridningar hit och dit samt någon tår lyckades jag somna om.
 
Imorse väcktes jag av att Erik ringde från Frankrike och sade att han älskar mig. Det gjorde morgonen genast bättre. Jag måste medge att tajmingen var ganska fin, för hans del. Han slipper ta hand om mig både när jag var sjuk och nu med månadens värsta vecka. Jag hoppas han njuter rejält av att komma undan slag, tårar och sura miner. I eftermiddag kommer iallafall Becca hit för lite bus!
Två från sommaren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0