you're acting like something you're not

Svar: Jag har inte riktigt koll på min lön just nu. Som 17år tjänar man 78kr/h kanske (?), men nu när jag har utbildats till handledare vet jag inte riktigt. Ärligt talat har jag inte lagt så mycket energi på min timlön, jag lägger mer energi på att hitta mer jobbpass att förbättra lönespec:en med, haha.
 
Hur jag orkar? Bra fråga, den ställer jag mig själv ibland. Min kropp tar emot vissa dagar, men jag tycker verkligen om att jobba och komma ut i det verkliga livet. Vissa mår bra av att träna några gånger i veckan, jag mår istället bra av att jobba.
Så, ja... Jag förstår inte riktigt vad jag gör uppe just nu. Blir så himla trött efter kvällspass. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0