you never bleed and no one ever thought you would

Svar: Nemen hejsan solstrålen - igen! Du fick inget svar på din liknande kommentar för ett tag sedan då jag valde att radera det, men nu så. Med tanke på ditt sätt att skriva känner du mig antagligen inte, så var ska jag börja?
 
Mina första (och de enda till en början, då jag slog alla barn som liten...) vänner var killar. Från högstadiet och framåt är det just killar jag har kommit bäst överens med och därför har umgåts med. Visst, jag har en hel del fina tjejvänner. MEN, majoriteten av de vänner jag verkligen umgås och håller bra kontakt med är just killar.
 
Okej, ska vi reda ut lite mer kanske?
- Anton, Albin, Rasmus, Fredrik, Jonathan, Bazze osv osv osv har jag lärt känna genom Erik, mitt ex. Det betyder att jag har umgåtts med de i ett års tid, och inte bara nu efteråt.
- Erik och jag är vänner, JA. Vi har mycket gemensamt och tyckte det var onödigt att kasta bort ett fint år som bästa vänner, bara för att vi blev singlar. Blev det jobbigt för dig att läsa det? Psst, kan du hålla en hemlighet? Vi har även träffats utan att jag har skrivit något om det.
- Låt oss göra det lite mer jobbigt, för skojs skull. Jag skriver inte alltid på bloggen när jag träffar folk. Och när jag gör det, betyder det inte att det handlar om samma person. Till exempel Alexander, Anton och Erik är tre olika namn, men betyder inte att det handlar om samma Alexander, Anton och Erik hela tiden. Oooups.
 
Tolka texten som du vill, tyck att jag är en bitch. Men mitt tips är att lära känna någon och skippa fördomarna.

Kommentarer
Postat av: Johannis F

Idiot det där verkar vara. Vad spelar de för roll om man umgås med ett motsatt kön? Jag t.ex. trivs också bättre med killar än med tjejer, och bara för det söker man ju inte uppmärksamhet.. :s
Skit i idioten Frida, tycker vi ska leka snart btw!
Pussis.

2012-10-01 @ 18:27:38
URL: http://www.endless.devote.se
Postat av: Julia Nordén

HAHAHA HERREGUD, vem är det där?! jag dööör...

2012-10-02 @ 18:31:49
URL: http://interiorbyjulianorden.blogg.se/
Postat av: Julia Nordén

Asså shit lovar att dem inte ens vill vara med dig :S fast dem gör det endå :S...... okej logiskt

2012-10-02 @ 18:32:11
URL: http://interiorbyjulianorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0