i didn't want to let him in, but he's already my life

Jag valde att radera det långa inlägget som jag skrev igårkväll. Jag ångrar inte vad jag skrev, jag känner precis så och står för det. Men jag vill samtidigt inte belasta bloggen med långa, negativa texter.
Idag har jag spenderat halva dagen i skolan och resterande på jobbet där mcd-plugg och handledarmöte stod på schemat! Det är inte alltid super-roligt att jobba, men alltid lika skönt att komma ifrån "verkligheten" en stund. Jag känner mig som i en annan värld på jobbet. Inga personliga bekymmer, endast mina medarbetare och gäster existerar. För er låter det kanske helidiotiskt, men jag tycker verkligen om att jobba och slita.
Inte bara klassisar utan även medarbetare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0