BLOPPIS - ALLT 30 KR/ST

Intresserade av att testa/köpa något/några? Hör av er till mig på mobil, facebook och så vidare.
OBS. Endast de jag kan lägga kläder "i handen på". Alltså gäller ingen frakt eller dylikt.
Allt kostar som skrivet 30 kr/st. FÖRST TILL KVARN - SKYNDA FYNDA.
1. Marinblå mysis. Storlek S på killavdelningen. Fint till tex vit skjorta under!
2. Ljusrosa med mjuka, bruna detaljer på armbågar. Vit text. Storlek S.
3. Grå magtröja (under naveln för mig) med guldiga kedjedetaljer, långa armar och ficka. Storlek 36.
4. Pippitröja i storlek S.
5. Svart stickad i storlek XS (stor och lång med tanke på storleken)
6. Brun cardigan med bruna knappar och fickor. Storlek XS (också ganska stor)
7. Marinblå cardigan med svarta knappar, fickor och vit text på vänster. Storlek S på killavdelningen.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vill testa den första blå ;)

2012-10-09 @ 22:06:10
Postat av: Isabelle

Skulle kunna tänka mig den gråa, numero 3. Återkommer if that okay!?

2012-10-09 @ 23:20:44
URL: http://www.issasplace.devote.se
Postat av: Johanna F

Jag vill testa Pippi tröjan!!

2012-10-10 @ 11:38:05
Postat av: sofie

Den här kommentaren har inget med detta inlägg att göra iochförsig. Men ville bara säga att jag följt din blogg i flera år och att det är den enda bloggen jag inte tröttnat på! Sjukt rolig att läsa och alltid fina bilder. hehe. kram

2012-10-10 @ 12:26:27
URL: http://reachforthesky.devote.se
Postat av: Emma

Jag vill gärna testa den blå, och om den är tagen vill jag gärna testa nr. 5! Din blogg äger!

2012-10-10 @ 20:55:29
URL: http://www.makeitclear.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0