a little bit about my beautiful life

Vissa säger sig vara nyfikna på mitt liv, alltså lite personlig text här på bloggis. Hm... Lyckad gårkväll med god mat och nattbesök. Sovmorgon för att sedan spendera en timmes naturkunskap med att plasta in bok, värt! Efter lunchen hade vi två timmar media som var galet roligt! Agerade först "nakenmodell" utomhus vid konsert och kongress innan jag begav mig tillbaka till studion för att fota lite annat naket till tidningen.
 
Efter en lyckad skoldag lunchade jag med bästa för att orka med sex timmar på älskade, älskade donken. Jag hade bopp-utbildning idag (boppen = allt friterat, tex mcchicken, hot wings, wrap osv), det gick som det gick. Slutade iallafall vid 22 med ett léende på läpparna efter en rolig kväll med roligt folk!
 
SÅDÄR, en lång text om två dagar i mitt intressanta liv. Imorgon: jobb. Söndag: jobb (frukost <333).
Ida får äran att charma till bloggen en smula

Kommentarer
Postat av: ida

du är nog världens snyggaste vän!! Just sayin'

2012-10-13 @ 12:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0