sammanfattning av helgen

Igår (Lördag):
Vaknade upp med min fina och jobbade på eftermiddagen. Åt jordgubbar och myste med le familia en liten stund innan bussen tog mig till Elsa där även Erik, Anton, Albin och Jonathan befann sig. Grillade supergod mat, drack lite gott och vips så flög tiden förbi! Vi alla sov även hos Elsa den natten.

Idag (Söndag):
Vaknade upp med min fina igen och gick upp med tuppen för ett jobbpass som för övrigt gick galant. Jag åkte sedan tillbaka till Elsa där pojkarna låg och pressade. Hade det skoj med alla möjliga påhitt innan jag och Erik hamnade här hemma hos mig. Det blir att sova ännu en natt med bästisen. Jag får inte nog av honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0