drömmer mig bort

Fritt arbete första och andra lektionen. Efter lunchen hade vi fritt arbete ännu en lektion innan jag jobbade rumpan av mig lektionen efter. Sista lektionen var läraren snäll och lät oss arbete hemifrån, så jag och Anders promenerade in till staden. Vi hamnade i fotoaffären och dreglade över kameror.
Sammanfattning: Fritt arbete 3/4 lektioner och sista lektionen "ledig".

Jag har tänkt länge på att förnya mig för känner inte att min kamera räcker till längre om jag ska kunna få lite utmaningar med bättre kameror att kunna utvecklas med. Men jag får nog dra in några fler jobblöner innan jag slår till. För attans vilka fina grejer det finns som väntar på mig!

Canon EOS 7D är TO DIE FOR! Men det lutar även åt snäppet under, Canon EOS 60D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0