TISDAG (igår)

Tisdag: Vaknade av en rasande pojkvän som näst intill skrek åt mig för att han inte hade kunnat sova på hela natten. Jag hade tydligen tryckt in honom i väggen, sparkat på honom och tagit täcket samt alla kuddar. Erik blev så arg för att han var så trött att han slet sönder hela lakanet och lade sig på soffan. Ouuupsi. (PMS-barn).

Vaknade nästa gång av att han tittade mig i ögonen, fnittrade och sade "Jag fes på dig när du sov". Tack för den kompis. Vid 9 vaknade jag en tredje gång av att Erik kom in med jättegod frukost på sängen som han hade lagat. Inga humörsvängningar här inte, men jag tycker om honom ändå! Jobbade 4½ timmar senare på dagen innan jag åter igen hamnade hemma hos Erik för ännu en natt hos honom.


Kommentarer
Postat av: Erik

Fisen va ju bara hämnd för de gånger du har fisit på mig när jag har sovit...

2012-06-14 @ 01:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0