men jag är rädd, rädd för tanken

Jag är osäker. Osäker på mig själv och osäker på hur det kommer att se ut framöver. Det känns som att jag ständigt trycker på fel knappar och testar gränser allt för ofta. Jag vill så gärna göra rätt och veta att framtiden blir bra. Precis som det har varit, och trots beteende, faktiskt är. Men jag är rädd, rädd för tanken. Tanken utan gör mig tom, ensam och förkrossad. Jag behöver och borde inte fundera i de banorna, men jag har hamnat i någon slags kris där allt snurrar omkring i huvudet. Onödigt tankesätt som ställer till med missförstånd och osämja. Det som är och har varit, är alldeles för bra för att släppa taget om. Det har gått lång tid och jag är inte den enda som känner mig själv väl. Men däremot, känner jag mig själv för väl att jag inte längre vet vem jag är. Jag är osäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0