turkiet 2012 del 2 - text och blandat

Samanfattning av veckan: Sola, bada, shoppa, dricka och fota. Jag blev även erbjuden ett sommarjobb nästa år, där boende ingår hemma hos honom... Under veckan skaffade jag mig en fb-vän, fick erbjudande om en ny pojkvän och massa taffsande hit och dit. Händer placerade på höfter, rumpa och armar, pussar på kind och händer samt blickar på de flesta kroppsdelarna. Redan i andra ståndet som vi var inne i fick vi gå ut från tillslut, då en turk inte kunde hålla händerna i styr.
 
Jag tog inte särskilt många fotografier under veckan, hamnade på cirka 530 stycken. Första dagen, alltså förra söndagen, gick vi mest runt och bekantade oss med Side. Resan kommer jag att dela upp i olika delar här på bloggen och försöka göra olika slags "ämnen". I det här inlägget slänger jag upp lite blandade bilder från dag 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0