tre dagar och två mobilbilder

Efter en pizza i magen och kvällsmys med Eriks mamma och syskon somnade jag sött i Eriks säng igårkväll.
 
Idag lagade vi till en supergod frukost innan jag for iväg till jobbet. Och vet ni vad? Jag ska bli handledare. Det innebär att jag ska lära ut nybörjare, vara förebild, "bossa" lite mer osv. Det ger även ett + i CV:t och löneförhöjning så jag klagar inte, hehe. Ikväll ska jag ut och träffa fina vänner innan det blir ännu en natt med bästa, fast hemma hos mig.
 
Imorgon ska vi även passa en svart och fyrbent hårboll som kräver 100% uppmärksamhet. Ingen sömn imorgon förmiddag inte... Sådär, lite update om mitt liv!
Bild 1: Fick lön för att sitta i personalrummet och äta godis, nice!
2:
Papi tycker inte att Frida är hemma allt för ofta, så han gav mig en lapp i hopp om att jag ska hitta Frida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0