cause when i'm with him i'm thinking of you

Svar: Erik litar på mig och han vet om att jag umgås mycket med killar, så han bryr sig nog inte särskilt mycket. Om han skulle tycka att det var ett problem, skulle han ta upp det med mig. Jag sade till Erik redan när vi två började träffas att jag har enklast för att umgås med killar och att jag inte tänker låta Erik stå i vägen för mig att fortsätta med det. Det var ett problem i mitt tidigare förhållande, därför jag verkligen pratade "allvar" med Erik om det. Sedan är det jag som är den svart-/avundssjuka, tyvärr. Men vi två jobbar på det.
 
Sedan är jag även lite nyfiken på frågan. Just Axel också, som jag inte träffar allt för ofta. Jag umgås MINST lika mycket med Anton K tex, och för att inte tala om hur mycket jag umgås med Albin och Anton L.H. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0