nothing's really as it seems

IGÅR: Gårkvällen spenderades hemma hos Erik där vi fram tills midnatt pysslade och somnade sedan som två små barn som varit på Busfabriken hela dagen eller liknande, haha.
 
IDAG: Erik åkte iväg vid nio imorse men jag låg kvar och sov några extra-timmar. Jag skulle egentligen ha träffat David idag, men efter lite missförstånd bestämde vi oss för en annan dag och jag stannade kvar hos min pojke tills mami och papi hämtade mig.
 
NU: Sitter med grillat kött i magen (NOMNOM) och ska dra igång några avsnitt av Weeds innan jag lägger mig tidigt ikväll. Imorgon jobbar jag 09-16 och på kvällen blir det Keep It Loud för min del!

Kommentarer
Postat av: Majja

Delta i veckans instagram! En ny & rolig tävling :)

Information på bloggen:

http://lifeinthephotos.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-08-17 @ 19:19:01
URL: http://lifeinthephotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0