you you you

Hade NP muntligt i engelska idag. Jag vet inte vem som blev mest förvånad över att jag faktiskt pratade engelska. Läraren, de jag diskuterade med eller jag själv? Det är väl positivt iallafall? Efter skolan satt jag och Becca kvar i skolan för att göra klart en film innan vi tog med oss Fredrik och Erik in till staden för att shoppa presenter och kläder. Åt sedan supergoda pannkakor hemma hos Erik.
 
Mycket mer än så hände inte idag och mycket mer verkar inte hända imorgon. Jag kommer troligtvis plugga om inte någon söt varelse har ett bättre förslag att erbjuda. Men nu måste jag dra, 112 Aina har börjat!!!

Kommentarer
Postat av: RC

Faan Frida, gick på den också..

och vi kan leka imorgon!! :D

2013-05-06 @ 23:32:54
URL: http://rebeccacandevi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0