lägga ner bloggen?

Igår bytte jag ut p-piller mot Ipren, satt invirad i en filt, skrev uppsats och blev upphämtad av Erik så att jag kunde äta min Ben&Jerry som jag hade hos honom. Idag har jag haft NP engelska i över två timmar, gjort ett matteprov och lämnat in två uppsatser. Firar min insats med fint nattbesök.
 
I övriga livet har jag helt tappat fotosuget, vilket är tråkigt. Jag har även under en längre tid funderat på att ta bort bloggen. Varken jag eller ni läsare verkar inte tycka det är roligt längre. Men samtidigt är det svårt att lämna något som man har haft i fem år... Återstår att se. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: RC

Neeeeeeeeej! Inte lägga ner! No!

2013-05-14 @ 21:02:04
URL: http://rebeccacandevi.devote.se
Postat av: Vickis

Du behöver ju inte ta bort den. Ta en paus istället?

2013-05-14 @ 23:32:24
Postat av: Anonym

inte sluta blogga!

2013-05-18 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0