this is my confession

OJ OJ OJ VILKA DAGAR! Var ska man börja?
 
NYÅRSAFTON: Jobbade 08-15. 1½h senare satt jag och min älskade på tåget mot Norrköping. Taxin tog oss in i Hageby och vidare till Smedby. Runt 18 var alla, födda allt ifrån 93-89, samlade. Tur att lilla jag var med och drog ner mognadsnivån en aning, haha. Trerätters middag, dricka, shots och sedan flög tiden förbi. Lapdance, dirty dancing, gangnam style, bärande hit och dit, kramar samt pussar både ståendes och liggandes på golven. Spårat, men herregud vilket underbart gäng. Norrköping levererade!
 
NYÅRSDAGEN: Vaknade av att Erik slog och rev mig i sömnen (hemma hos Johan någonstans i Norrköping). Jag, Erik, Johan och Emma beställde Onlinepizza och stannade i det mörka rummet resten av dagen. Framåt kvällen tvingade jag och Erik oss iväg mot Linköping. Vi kom vilse, missade tåget och fördrev tiden på Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0