how can i love when i'm afraid to fall?

Andra dagen som instagram-medlem och jag är redan besatt. På lektioner sitter jag frustrerad över att folk inte lägger upp bilder. Inatt drömde jag om instagram och... ja... När ska världen gå under på riktigt? Den är i vilket fall på god väg, mänskligheten. Men iallafall. Inget fotograferande med systemkameran i mitt liv i tillfället. Just nu befinner jag mig bättre på Instagram: sfriiida
 
Annars då? Igårkväll nopprade jag ögonbrynen och mami färgade håret på mig. Det blev en mörkare nyans på mitt bruna. Dock är det slitnare än vanligt, halva håret försvann när jag duschade ur färgen kändes det som.
Idag är det även två dagar kvar till beräknad födsel, sedan blir jag moster Frida framöver. I brist på bilder får tjockis-syster ge er något "litet" att titta på. Men som sagt, ni vet var ni hittar mig för mer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0