de senaste dagarna - iphone

Åh ännu fler mobilbilder. Jag hatar det.
Det var några dagar sedan jag skrev och jag har inte burit runt på kameran, tyvärr.
 
FREDAGS: Ikano med mami innan jag åkte hem till Elsa. På kvällen skulle jag ha bowlat med Julia och Malin, men fick huvudvärk som sa ifrån mig. Istället lyckades jag ta mig hem till Erik för att sova där. Såg på film och åt grönsaker + dipp innan jag lämnade de i soffan och istället lade mig i hans rum för att sova.
LÖRDAGS: Jobb. Åkte hem till Malin och kurade in mig i hennes filt innan jag rörde mig vidare till Axels säng, haha. Jag sover i allas sängar utom min egna... Jag och Axel såg ännu mer "How I Met Your Mother" och har endast en skiva kvar. Sedan måste vi vänta till september då sista säsongen kommer åt, herregud!!! Någon gång på kvällen följde han mig hem. Bästa Axel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0