PMS PMS PMS

Har varit lite smått elak mot Erik hela dagen och även natten tydligen. Jag måste lära mig att kontrollera mitt PMS-humör och sluta slåss i sömnen. Sade hejdå alldeles för känslokallt och kommer inte se honom förrän om en vecka, eftersom han åker till Rom imorgon. Mår dåligt över hur jag låter mitt humör gå ut över alla andra.
 
Mamma hämtade mig och vi åkte till Ikano och tryckte i mig mat i hopp om att slippa svimma och sluta svettas. Efter att ha gjort några ärenden åkte vi hem igen och nu sitter jag här, luktar på min nya tvål från Marseille som jag har fått. Ikväll tänker jag inte göra annat än isolera mig på rummet med en film och toblerone. Passa er, den kommande veckan är jag farlig. Jag kanske till och med bits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0