pedofil eller stalker?

Powerwalk på idrotten och har haft träningskläder + easytone hela dagen, damn jag är hurtig. Eller, jag ser hurtig ut iallafall. Alltid något... Satt på bussen hem och såg att en kille gick på bussen. Han brukar åka samma buss som mig och går i grundskolan. Men bäst/värst av allt, jag kan inte dra blicken från honom. Sitter som besatt och stirrar på hans ögon, leende och ansiktsdrag. Han må vara liten, men herregud vad han kommer bli snygg när han blir äldre. Sitter och fantiserar om honom som manlig när jag sitter på bussen, typ. Jag glor på ett barn och jag vet var han bor. Pedofil eller stalker? Har inte riktigt bestämt mig. Stackars pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0