min älskade lilla storasyster

Igårkväll åkte jag till min kära syster och snackade skit, livet, sex och allt sånt där syskon fnittrar och skvallrar om. Lilla Melissa låg bredvid och fokuserade mest på att andas eftersom hon är sjuk, medan Tommy tjuvlyssnade och tittade förvirrat på oss när vi gång på gång skrattade och stoja. Min syster är bäst.
 
Runt 11 gav vi upp och plockade upp Erik på vägen hem till mig där hon bara skulle dumpa av oss - trodde vi. Nej, nej, inte fick vi sova. Istället satt vi med Kim när hon rotade fram sina gamla saker och skulle spela upp hennes gamla brända CD-skivor. Tillslut lyckades vi få ut henne, hehe.


Kommentarer
Postat av: kim

Seriöst, ta bort alla fula bilder från när jag var gravid och svullen heeela jag !!

2013-04-12 @ 15:42:11
URL: http://kimsvenssons.blogg.se
Postat av: kim

Seriöst, ta bort alla fula bilder från när jag var gravid och svullen heeela jag !!

2013-04-12 @ 15:42:31
URL: http://kimsvenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0