LÖRDAG 05-03

Igår ringde klockan fem och halvtimmen senare körde jag till jobbet. Jobbade 06-16. Natten hade haft kravall så vi på frukosten hade en hel del att ta hand om, både inne i restaurangen och utanför. Spyor, flaskor, trasiga saker och samtal från polisen var bara en uppvärmning.
 
På eftermiddagen hade jag ansvaret för Barnens Dag, vilket betydde potatistryck. Efter att ha skurit potatis (+fingrar) i olika former och svurit, kunde jag tillslut köra igång. Barnen var överlyckliga över att få trycka sina egna tröjor, så det var roligt! I slutet tröttnade jag på ungarna och gjorde egna tröjor tillsammans med Sandra.
 
Efter 10h slit kom jag hem till Ida och somnade sött. Hon, jag och Becca åt och fixade oss innan vi drog till Tannefors. Krökade hemma hos Coffe med andra donkenbabes. När de sedan drog till krogen fick lilla jag istället gå hem till David och sova där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0