i'll put my hand of your eyes, but you'll peak trough

Igår hade vi besök heeela dagen. Först tittade farbror och hans sambo in på kaffe. Senare trillade mormor och morfar in och åt vår egengjorda tårta som mamma bakat och jag dekorerat. Syster och systersdotter kom in för mer fika och till sist kom även kusin med hennes två barn för att äta ännu mer! Vi borde ha tagit inträde för alla besökare och blivit rika på det.
 
När alla släktingar hade åkt hem övningskörde jag med mamma ut till Valla för att skriva under några jobbpapper. Vi köpte med oss lite mat och jag körde till Tannefors där jag dumpade av mig själv utanför Davids hus. Spenderade kvällen där innan han skjutsade hem mig inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0