i was wondering if you and me could spend a minute on the floor up and close getting lost in it

Och så var det det där med uppdateringen också. Jag har inte tid, jag är alldeles för populär. HÅHÅHÅH, om det ändå hade varit 1:a april idag, då hade det skämtet suttit fint. JAG VET ATT NI HADE GÅTT PÅ DET. Lägg av Frida, skriv om dina dagar istället. Okej, Frida. Som du vill!
MÅNDAG: Jobbade 10h. Ida hämtade mig och vi plockade upp Erik. Åkte till Östenssons för att köpa frukter innan Ida dumpade oss två hemma hos mig. Vi åt fruktsallad, gosade och somnade.
 
TISDAG (IGÅR): Lång och välbehövlig sovmorgon. Åt lyxig frukost innan vi tog en långpromenad hem till hans mamma. Framåt halv 6 gick jag vidare hem till Becca. Vi lagade tacos och snackade skit innan Ida kom. Hoppade in i bilen och körde runt i Linköping. Saktade in och stirrade på killar som gick ensamna, tvärnitade för att vända om och följa efter ett gäng, åkte Drive In:en och förstörde för våra kära medarbetare och så vidare. Hamnade Hemma hos Elsa där även Erik var. Lagade mat och skrämde upp varandra med obehagliga tankar och historier. Natten avslutades hemma hos Ida där jag, Ida och Becca gosade ner oss i sängen och sov.
 
ONSDAG (IDAG): Vaknade upp hos Ida och gick in till staden. Satte oss på Espresso House och fikade, eller drack rättare sagt. Efter över tre timmar i solen satte jag mig på bussen hem.
Inga bilder från dessa dagar icke. In med dig på instagram istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0