even when your hope is gone - move along just to make it through

Måndag och lovet är slut. Ska bli intressant att se hur pass mycket nedför mina betyg går de sista veckorna. Att ha lov gör mig för utvilad och får mig att känna allt annat än motivation. Kom hem för en halvtimme sedan och startade en tvätt. Nu har jag plockat ur diskmaskinen och väntar på att hänga upp tvätten.
 
Jag insåg precis när jag skrev detta inlägg hur mycket jag fjäskar för mig själv. Man kan ju alltid försöka skriva ut allt som ger mig vuxenpoäng och skippa sånt strunt som att jag ska sova middag nu istället för att plugga...
 
För egentligen, vem behöver skolan när man har ett fast jobb och kan ta hand om hushållet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0