bite my lip and close my eyes, take me away to paradise

Igår kom Erik hit. Han välkomnades av en tjej som hoppade på honom som ett Justin Bieber-fan. Vi tog en promenad för att handla mat som jag sedan tillagade när vi kom hem igen. Vid elva däckade han ihop totalt pga sin jetlag och jag hade svårt att somna. Men hellre det än alla andra nätter jag sovit ensam.
 
Gick upp och lagade iordning frukost till oss - slutade med att jag åt själv. Jag insåg tillslut att han hade tydligen svarat på mig i sömnen och han sover fortfarande där uppe... Nu ska jag hoppa in i duschen. Har jag tur vaknar han till liv och håller mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0