you go girl, eller nått

Har precis ätit dagens första måltid. Just nu mår jag illa då jag fortfarande inte ligger på topp. Samtidigt blev jag jättehungrig? Antar att magen har fått i sig lite grann nu och vill ta igen allt som jag vanligtvis äter under en dag. Ungefär som när man tuggar tuggummi och "lurar" magen att den ska få mat. Knas. Jag tror att jag ska trotsa illamåendet och äta något mer ikväll, för jag börjar bli mer och mer yr.
 
Jag hoppas innerligt att jag mår bättre imorgon för jag har ingen lust att ringa jobbet och sjukanmäla mig imorgon också. Det blev en lång text även i detta inlägg, men flera läsare har ju faktiskt bett mig om det så... There you go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0