i thought this was the right way out

Två dagar utan bloggning och tre dagar utan mat. Idag fick jag dock i mig mat i skolan, vilket isället resulterade till illamående och tvingade kroppen på bussen hemåt. Efter att ha sovit middag i några timmar ska jag nu försöka få i mig lite paj ihopp om att orka plugga. Proven försvinner inte bara för att mina krafter gör.
 
Det är inte mycket positivt just nu, speciellt inte här på bloggen. Jag har tidigare sagt att jag inte vill vara "Tyck-synd-om-mig-Frida" och skriva det på bloggen. Men samtidigt ber vänner mig att uppdatera. Så... varsågod vänner och andra läsare, det här är allt jag har att bjuda på tills jag mår bättre!
favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0