i hopp om att slippa plugga

  • Igår fick jag en stekpanna i huvudet av min mamma...
  • Gråta är något jag gör ofta och har lätt för. Jag älskar att bara släppa ut allt och... jag vet inte. Ibland börjar jag till och med gråta till komedier, bara för att det är så skönt att släppa ur tårar.
  • Jag har väldigt lätt för att lura mig själv, tex att vi inte alls har några läxor?
  • En gång råkade jag göra något väldigt pinsamt. Jag och Erik låg tätt intill varandra, tittade på varandra och smekte varandras kinder och hår. Vad säger jag? "Du är så söt Anders."
  • Jag fyller 18 år om 270 dagar.
  • Mitt lokalsinne är patetiskt. Jag har bott i samma hus sedan födseln och hittar fortfarande inte överallt i samhället. När jag började på Klara hittade jag inte till skolan från resecentrum (andra sidan gatan, sitter ihop med Worldclass)
  • Jag har sämre balans nykter än påverkad.
  • I flera år har jag misstänkt ha någon slags ADHD, jag mår själv dåligt över det. Men mina föräldrar tyckte inte det var nödvändigt att titta upp det när jag för några år sedan frågade.
  • En gång var jag på fest i Ljungsbro och råkade gå in i fel lägenhet - till en polis.
  • Jag har extrema humörsvängningar och beter mig ofta som en liten 3-åring.

Kommentarer
Postat av: Julia Nordén

En gång var jag på fest i Ljungsbro och råkade gå in i fel lägenhet - till en polis.

HAHAHAHAHAHAHAHAH hahahah hahahaha hahahah

2012-11-10 @ 16:14:55
URL: http://nattstad.se/julianordenengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0