boys for the win!

- Varför tycker du inte om Frida?
- Meh, hon är ju så mycket med killar!

Svar i högstadiet från en fd. vän.


Svar: Intressant fråga. Jag har alltid umgåtts mycket med killar, enda sedan barnsben. Jag går ihop med killar mycket enklare än tjejer. Visst, jag har fler tjejvänner, men umgås mer med killar i tex skolan och får enklare kontakt med de. Jag har aldrig varit tjejig av mig. Klänningar, kjolar osv faller mig i smaken, men det är personligheten som är mer pojkflickig.

Killar förstår sig på mig mycket enklare än tjejer. Jag har grov humor, bjuder på mig själv och bryr mig inte så mycket över andras åsikter om hur jag beter mig eller klär mig. Tjejer är något som jag, liksom även de flesta killar, aldrig har förstått mig på, hahaha. De är.... alldeles för komplicerade.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0