that moment felt so real

Fyra från fiket idag med David och kladdkakan i fokus!




Kommentarer
Postat av: Daxelsson

Asså . Varför är inte jag modell för ? Jag menar ; kolla bara ansiktet ! What à look! Born to be !

Nej då .. Men Gud så gott det var att äta kladdkaka och att överdriva om sig själv . Ne nu kan jag lika gärna dränka mig i e älv . För jag ljög ..JAG Överdrev aldrig faktiskt,,

Men shit vad lång kommentar detta var . Finns ju snart ingen plats kvar !! Vad har jag som försvar ?

-jo jag gillar att skriva .

Det är allt jag har.

Bye bye.

Now i am gonna clean the cookie jar.

2012-02-11 @ 00:00:04
URL: http://davidaxelssons.blogg.se/
Postat av: Daxelsson

Asså . Varför är inte jag modell för ? Jag menar ; kolla bara ansiktet ! What à look! Born to be !

Nej då .. Men Gud så gott det var att äta kladdkaka och att överdriva om sig själv . Ne nu kan jag lika gärna dränka mig i e älv . För jag ljög ..JAG Överdrev aldrig faktiskt,,

Men shit vad lång kommentar detta var . Finns ju snart ingen plats kvar !! Vad har jag som försvar ?

-jo jag gillar att skriva .

Det är allt jag har.

Bye bye.

Now i am gonna clean the cookie jar.

2012-02-11 @ 00:00:38
URL: http://davidaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0