27/9-11


Svar: Vi träffades på ett litet lustigt sätt - nämligen på en av mina nollningar. Han går i 2:a ring på Berzan och var i stan för att titta på "sina nollor". Han hamnade bland oss Klara-barn och jag var trött så jag sade "Hej, jag lägger mig och sover här" och lade mig i hans knä och vilade? Sedan umgicks vi hela kvällen/natten. Har träffats "regelbundet" efter det och båda kände att något mer än vänskap fanns. Och idag schwiss så blev vi tsm!

Vill ni ha mer detaljer så får ni kommentera om vad osv, för nu säger jag nattinatti!

Kommentarer
Postat av: rjgidklfjgdiölsjgkipo

berätta hur det gick till när ni bestämmde att ni gillade varandra mer än vänskap,typ vem som berätta först och hur :D

grattis btw!!!!

2011-09-29 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0