mina 5 närmsta


Svar: Jag är inte så jättemycket för "Vi är bästa vänner" och blablabla. Vet inte, bara gillar inte ordet/uttrycket. Men mina närmsta vänner (som är mina bästa vänner för andra) är:

- Rebecca Candevi. Känt varann sedan 6:an, men har blivit sjukt tajta nu sista året. Går i samma klass.
- Kim Svensson. Min syster.
- Anton Karlborg. Ses inte allt för ofta, men kan prata om allt och vet att han alltid finns för mig.
- Amanda Wiberg. Ses inte heller allt för ofta, men kan prata om allt och vet att hon alltid finns för mig.
- Erik Fagerdahl. Min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: andrea

Fjågestund på bloggisheeeeen!

2011-10-09 @ 21:07:36
URL: http://aandreaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0